Praktijkmanager – Beesd en Zaltbommel

Introductie

Heb jij ervaring in de Retail en zoek je een nieuwe uitdaging? Sta jij stevig in je schoenen, ben jij bekend om je tomeloze energie en enthousiasme, en lijkt het jou een mooie uitdaging om leiding te geven aan een uiteenlopende groep collega’s? Dan is de functie filiaalmanager in de zorg iets voor jou!

Als filiaalmanager in de zorg geef je samen met de klinisch manager leiding aan het team van tandartsen, mondhygiënisten, assistenten en baliemedewerkers. Daarbij werk je nauw samen met de regiomanager en de overige managers in jouw cluster. 
Geen dag is hetzelfde in deze dynamische omgeving. Je schakelt voortdurend van tactisch naar operationeel niveau. Daarbij zijn de zorg voor de patiënt en voor jouw team bij jou in goede handen. En jij krijgt hier energie van!

Een ding blijft daarbij constant: je haalt voldoening uit het bouwen van een succesvolle operatie waarin elk teamlid kan gedijen en elke patiënt met een glimlach komt en gaat. 

Organisatie

Je wordt verantwoordelijk voor twee locaties. Dat betekent dat je werkweek deels in Zaltbommel bent en deels in Beesd. Ondanks de grootte van beide praktijken is de samenwerking heel persoonlijk voor patiënten en collega’s. Iets waar je als manager een grote bijdrage aan kan leveren. Kwaliteit van zorg en oog voor de patiënt staan hoog in het vaandel. 


De praktijken zijn goed te bereiken en beschikken over voldoende parkeergelegenheid.

Functie

Als manager ben je de spil van de organisatie. Je stuurt je medewerkers aan en geeft leiding aan het team. Je bent verantwoordelijk voor een gezonde praktijkvoering. Bij al deze taken zorgt het servicecentrum voor ondersteuning op alle vlakken die niet tot de kerntaken van de tandarts behoren.

Elke dag begint met een scala aan verantwoordelijkheden, waarbij het beheren van de dagelijkse operatie en de financiën van de praktijk voorop staan. 

Je streeft naar een goede balans tussen het coördineren en optimaliseren van de bedrijfsvoering met speciale aandacht voor de bezetting van de agenda’s, de behandelkamers en de meest efficiënte werkvormen. Altijd met de zorg voor de patiënt op de eerste plaats.

Er ligt een belangrijke rol in het sturen van de uitvoering van het praktijkplan gericht op kwaliteit en tevredenheid van de patiënten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle personeelszaken, je implementeert het personeelsbeleid, luistert, motiveert en ondersteunt  medewerkers.

Er moet worden toegezien op de naleving van de HKZ-richtlijnen en het effectief afhandelen van klachten. Een taak waarbij je nauw samenwerkt met de klinische praktijkleiding.

Bij al deze verantwoordelijkheden blijft één ding constant: de passie voor het bouwen van een succesvolle praktijk waarin elk teamlid kan gedijen en elke patiënt met een glimlach wordt ontvangen.

Functie-eisen

•    Je bent een daadkrachtige, sterke, proactieve persoonlijkheid. Je enthousiasmeert, verbindt en inspireert. 
•    Je hebt het vermogen om de juiste prioriteiten te stellen, bent analytisch en pragmatisch.
•    Je vindt altijd de juiste balans tussen de zorg voor klanten en team enerzijds en de resultaten anderzijds.
•    Je hebt een passie voor plannen en organiseren maar stelt altijd de klant voorop.

Wij vragen:
•    Hbo-werk en denk niveau (bedrijfskunde/praktijkmanagement)
•    Enkele jaren leidinggevende ervaring (als praktijkmanager of als leidinggevende binnen de retail)

Aanbod

  • Een dynamische werkomgeving waarin je kunt blijven groeien op zowel professioneel als persoonlijk vlak.
  • Bijdragen aan de missie om patiënten een onbezorgde en stralende lach te bezorgen. Want lachen is leven! 
  • Werken bij deze organisatie is teamwerk.
  • Oprechte interesse en betrokkenheid onder collega’s.
  • Professionele omgeving.

 

Sollicitatie

Heeft deze vacature jouw interesse gewekt? De eerste kennismaking zal zijn met Karin Swinkels (Recruitment consultant), zij drinkt graag een kop koffie met jou! Ze is te bereiken op: +31612858258 of via: karin@netwerkt.nl

 

Deel deze vacature: